piątek, 8 marca 2013

kolczyków szał

OK. Otwarcie przyznaję, że za zakupami nie przepadam. Jeśli już się wybiorę, to kojarzą mi się ze żmudnym podążaniem za tym i tym, a to i to jest zazwyczaj nieosiągalne, ponieważ "cuduję". Do tego się już przyzwyczaiłam, ale czasem bez wychodzenia z domu wpadnie coś w łapki i tak człowiekowi lepiej na duszy. Tak też wraz z koleżanką, postanowiłyśmy urządzić sobie kolczykowe "szaleństwo" i zakupić po trzy pary na głowę. Oto moje małe cudeńka: 

Źródło
W rzeczywistości są wręcz identyczne, jak na zdjęciu, dlatego chwali się Autorce taka zręczność. Kwiatuszki hm... w kolorze (tu mam problem) akwamaryny lub kto woli jasnoniebieskie zamówiłam, gdyż pasuje mi do większości ubrań, różyczki pasują do ubrań wszystkich - ze względu na kolor, jak i podkreślają elegancję, a serce i rozum (moi ulubieńcy), to doskonały, na pewno zaskakujący, element humoru. Cała trójka podbiła serca moich znajomych z różnymi faworytami, jedni wielbią różyczki, inni akwamarynowe (niech im tam będzie!) kwiatki, a jeszcze inni chcą pożyczyć serce i rozum. 
Kolczyki wykonane są z modeliny, obawiałam się, że zdjęcie a rzeczywistość będą miały niewiele wspólnego - ale doszłam do wniosku, że no risk, no fun - toteż zdecydowałam się na takie zamówienie, tym bardziej, że nie wykosztowałam się jakoś wybitnie. 
I wreszcie, od dziś, na jakiś czas przestanę narzekać, że nie mam kolczyków - jednak, zapewne, za niedługo jak bumerang powrócą żale, iż kolczyków wciąż brak. Jakże typowe, jakże kobiece :). 


P!nk ft. Nate Ruess - "Just Give Me A Reason"

5 komentarzy:

  1. Właśnie jak tak "cuduję", że nie mogę trafić np. na idealne buty :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja z kolei czuję, że powinnam się w końcu pozbyć części błyskotek. Mam już od groma upchanych, a w gruncie rzeczy noszę zaledwie kilka par. Zbieram się do zrobienia wyprzedaży bloggerskiej, tylko ciężko zaprzyjaźnić się z aparatem. Wybrałaś cudowne pary, mnie zauroczyły ziarenka kawy :) Ochota spędzona na jakiś czas, to się liczy! :) Bardzo kobiece, fakt!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nam kobietom, wszystkiego zawsze brakuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny blog. :)
    podobają mi się twoje zdjęcia :*
    są mega.
    Obserwujemy ? jeśli tak to zaobserwuj mojego a ja zrobię to samo c:
    pozdrawiam ;* !
    http://wandzik-waandzik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć, zapraszam do obserwowania i komentowania mojego bloga
    domi-day.blogspot.com
    poza tym świetny blog! *_*

    OdpowiedzUsuń

SPAM nie jest mile widziany.

Dziękuję za każdy sensowny komentarz.