poniedziałek, 14 stycznia 2013

zaczynamy!

Jednak zgubiłam się w wysokich trawach za bardzo spoglądając w niebo, szukając gwiazd, śledząc konstelacje.Tak bardzo bujałam w obłokach, tak bardzo chciałam, że straciłam... siebie. Kamień porażki przygniótł mnie mocno do ziemi, wpijając się w skórę, raniąc i złowrogo szepcząc o mojej maleńkości. Pogrążając się w letargu, dając wiarę negatywnemu głosowi, staczałam się i chciałam tak biernie trwać, udowadniając, że to prawda. Wyrzucając ze słownika pojęć "być" a podkreślając "wegetować". W jednym momencie, niewidzialna - wewnętrzna siła uniosła mnie, pokazując, że wszystko jest takie, jak ja widzę. 

I znalazłam. 
Nauczyłam się nie przekreślać siebie. Nauczyłam się stąpać twardo, z dumnie uniesioną głową pomimo wiatrów wiejących zewsząd. Wystawiam twarz na promienie słoneczne - wchłaniam je przez naskórek do krwiobiegu, do duszy. Już wiem, już postanawiam - nigdy nie dać się złamać przez głupotę, nigdy nie zwątpić w siebie. 


https://www.facebook.com/RawCocoa

Od tego roku - choć już trochę go minęło, choć wiele dni zmarnowałam na znalezienie balansu - zaczynam się stosować do tej zasady. Wraz z B. robimy Projekt Szczęście. Bo wszystko się może zdarzyć.


Ellie Goulding - "Anything Could Happen"

6 komentarzy:

  1. Kiedy ktoś próbuje Cię przygnieść, to Ty przekornie wznieś się w powietrze, trzymając rękach baloniki wypełnione szczęściem. Nic tak nie działa na samopoczucie, jak świadomość, że czemuś się podołało. Projekt szczęście brzmi obiecująco ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wrodzona przekora bardzo pomaga,gdy jest źle ;D. Oj tak, ta świadomość, że góry mogę przenosić jest bezcenna :D. Projekt dopiero omówimy dokładnie i zazębimy się w lekturę o tym samym tytule, ale jestem pewna, że nam się uda! ;-)

      Usuń
  2. "nigdy nie zwątpić w siebie"-sedno. Zapisuję!

    OdpowiedzUsuń
  3. Skojarzyła mi się jedna piosenka.

    http://www.youtube.com/watch?v=NuzAoWM72mc

    Projekt "Szczęście"... Staram się realizować już dawno:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ja lubię tę piosenkę :D. Mam nadzieję, że i mi się uda :D.

      Usuń

SPAM nie jest mile widziany.

Dziękuję za każdy sensowny komentarz.